Októbrové tvorenie

októbra 14, 2015

   Podľa počtu príspevkov v tomto mesiaci to tak síce nemusí vyzerať, ale v tvorení nezaháľam. Na svete je už niekoľko vianočných pohľadníc nech mám menší náskok, ale o tom inokedy, dnes sa s vami podelím ešte o nejaké tie dozvuky svadobnej sezóny. 

   Skôr než príde na samotnú svadbu, treba sa ešte zabaviť s priateľmi a tak vznikla séria úloh a fotoúloh k rozlúčke so slobodou. Obsahujú aj pár úloh pre odvážne, ktoré sa otvárajú po splnení tých základných. Na niečo také treba aj certifikát na pamiatku, nech ostane niečo ako pripomienka tejto neraz bujarej noci. 


    
   V kávovo zlatých odtieňoch vznikla škatuľka pre novomanželov. 






   Než sa definitívne presuniem k tvoreniu vianočnému, dala som si ešte jeden večer tvorenia svadobných kníh. Možno nebol posledný, nakoniec vlastná sesternica sa mi vydáva o niečo vyše mesiaca, takže svadby predsa len ešte tak úplne nekončia :) 
   Prvý vznikla fialová kniha hostí na štýl pohľadnice ktorú som nedávno zverejňovala aj tu na blogu. 






   Druhá bola ladená skôr do ošúchaného vintage štýlu, bola som mierne rozbehnutá z tvorby pohľadníc k jednému "projektu", ktorý tu onedlho ukážem tiež. Zatiaľ aspoň svadobná kniha.




   Od farieb a kvetov cez vintage až k rodnému Slovensku, posledná knižka nesie vyrezávané ľudové motívy. 





Ostatné fotky zase nabudúce, zatiaľ prajem krásnu stredu :) Yka

You Might Also Like

0 komentárov