Trochu Vianoc, trochu prírody

novembra 06, 2015

   Ešte ani zďaleka nevládne vôkol Vianočná atmosféra (aspoň dúfam, popravde televíziu vôbec nesledujem, tak tam už možno nejaké tie reklamy vyskakujú :) ), ale tak nejako sa pár večerov na mojom stole zozimilo a predsa len vytiahnuté razítka Vianoce trochu privolávali. Alebo skôr čas adventu, pri tom ako rýchlo treba prevracať dni v kalendári, ani sa nenazdáme a bude tu december. 
   Ja som sa pustila do výroby neveľkého adventného kalendára, tvoreného z veľa veľa zápalkových škatuliek, cítila som sa tak trochu ako podpaľač. Hlavne keď som stála v obchode a jediná položka v košíku bolo niekoľko balíkov zápaliek. Pán za mnou sa veru i pýtal, či sú dobré, že si i on kúpi :)
   Adventný kalendár som ladila do prírodných farieb, ozdobila drobnými šiškami, embosovanými ozdobami razítok a rôznymi inými drobnosťami, ktoré šuflíčky ponúkli. Takto vyzerá finálna podoba. 











A takto nejako to vyzeralo, keď sa chystali škatuľky. Zápaliek s tými, ktoré som už mala predtým zo škatuliek, mi veru s mojou "obrovskou" spotrebou, vystačia asi aj do konca života. 


   A na záver sa chcem ešte podeliť o inú informáciu týkajúcu sa tohto adventného kalendára. Ľubka, vedúca stránky scrapper.sk mi ponúkla príležitosť vyskúšať si v scrap živote niečo nové, ísť na jeden kurz ako lektorka. Taká možnosť sa neodmieta a ako tento kalendár vznikol práve ako ukážka, kurz bude zameraný práve na jeho tvorbu, spolu s embossovaním práškami. 
   Kurz bude v sobotu 28.11. v Žiline, ak by ste sa k nám v tvorení chceli pridať, všetky potrebné informácie nájdete u Ľubky na e-shope
Všetkým krásny zvyšok piatkovej noci.
Yka 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Wau, to je nádhera! Taky přemýšlím, jak si vyrobím letos svůj. Co hodláš dát za překvápka dovnitř?
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Nuž to sa ešte uvidí, podľa toho koho ho darujem :) Možno niečo sladké, ale napadlo ma i niečo také ak bude pre kamarátku, že tam popíšem vtipné odkazy alebo tak :)

      Odstrániť